2010. jan 20.

Deak Bill Gyula - Rossz vér

írta: Amerigo B
Deak Bill Gyula - Rossz vér

Tizenévesen kaptam egy Deák Bill lemezt. Megvallom nem sokat hallgattam, nem érintett meg. Teltek múltak az évek, évtizedek és előkerült az a lemez. Deák Bill zenéje érzelmekről szól és amíg az ember nem éli meg ezeket, nem válik éretté a befogadására, addig bizony a polcon porosodik az a lemez. Most már értem miért kaptam. Köszönöm! Vannak korszakok az életünkben. Hallnak régiek, születnek újak. Minden vég valaminek a kezdete. Sokat nevettem suhanc fejjel ezeken a dolgokon. Valahogy úgy éreztem én mindent jobban tudok. Nekem ne magyarázzon senki az életről. Nem volt egyszerű gyerekkorom, de nem is volt rossz. Sok harc és kudarc, majd sikerélmények következtek. Sose tudnám értékelni a győzelmet, ha nem veszítek. Amikor padlóra kerül az ember iszonyú állapotban sokmindent elképzel. Vélt és valós sérelmeket. Távolról visszagondolva széppé teszik az életet, hisz ezekből a kudarcokból születnek a legszebb művészi alkotások.

Szólj hozzá

magyardal deákbill